Netizen turut menyebarkan foto-foto dia bersama bekas teman wanitanya dengan mengaitkan nama pelakon Elfira Loy sebagai punca hubungan tersebut putus. Menurut Elfira Asyraff tidak mempunyai kaitan langsung dengan kisah peribadinya.


Jihan Muse Masuk Hospital Buang Apendiks Penangan Trending 1 Terus Masuk Hospital Operate Appendix Kesiannya Akak Jihan Muse Semoga Ce Semoga Cepat Sembuh

Sufian Suhaimi Elfira Loy.

Punca sufian dan elfiraloy putus. Tidak semena-mena nama Elfira Loy yang naik dan dikaitkan dengan kisah perpisahan pasangan itu. Sufian dihubungi bagi menjelaskan dakwaan segelintir pengikut laman sosial yang menganggap dia sudah berubah sikap selepas popular. Baiklah Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang.

Pelbagai andaian dan spekulasi dibuat oleh netizen mengenai sebab terputusnya hubungan. Elfira atau nama penuhnya Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri 23 bagaimanapun yakin akan naluri seorang ibu yang disifatkan sentiasa tepat dalam menentukan haluan anak-anak. Sekianlah artikel PUNCA PUTUS TUNANG - SUFIAN TAK DAPAT SEDIA WANG HANTARAN.

Ini Punca Sebenar Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Putus Tunang Iluminasi. Kami berdua hanyalah rakan biasa dan mula berkenalan sekitar sebulan lalu. Ibu Dedah Punca Elfira Dan Sufian Putus Tunang Mynewshub.

Wanita yang didakwa kekasih Sufian Suhaimi. Kontroversi putus tunang pasangan ini seperti tiada nokhtahnya. Dia juga turut menjelaskan tuduhan yang mengatakan mereka berdua menunaikan umrah bersama baru-baru ini.

Aktres Elfira Loy menepis dakwaan kononnya ibunya Filzah Yusoff merupakan penyebab pertunangan beliau dan Sufian Suhaimi putus. Advertisement Malah ada netizen mendakwa mereka sebenarnya sudah putus tunang minggu lalu dan sedang menunggu masa yang sesuai untuk. Ini Punca Sebenar Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Putus Tunang Iluminasi.

Nampaknya konflik putus tunang antara penyanyi suffian suhaimi dan elfira loy masih hangat menjadi bualan netizen. You have just read the article entitled Elfira Putus Tunang. Elfira menjawab tuduhan yang dilemparkan kepadanya.

Elfira Loy Bengang Disoal Isu Putus Tunang. Elfira Loy Sufian Suhaimi Kahwin Tahun Depan Media Hiburan. Malangnya pasangan ini telah sepakat membatalkan pernikahan tersebut tak lama selepas mampu bertahan selama 5 bulan mengikat tali pertunangan.

Sehingga kini isu putus tunang antara pelakon Elfira Loy dan penyanyi Sufian Suhaimi masih belum reda malah semakin hangat. Ibu pelakon elfira loy filzah yusoff 52 mengesahkan bakal memulangkan cincin pertunangan kepada. Dugaan Bertunang Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Itu Fasa Paling Berbisa Dalam Hubungan Sebelum Kahwin Mingguan Wanita.

You can also bookmark this page with the URL. Ini Punca Sebenar Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Putus Tunang Iluminasi. Terbaru ada mendakwa kegagalan Sufian menyediakan wang hantaran menjadi punca.

Bagaimanapun pelakon drama Kerna Syurga Bukan Percuma ini tidak mendiamkan diri dan membalas semula tweet tersebut. Sekarang ini ibu kepada Elfira menjadi tumpuan netizen kerana didakwa mengeluarkan kenyataan di Instagram yang dikatakan ada kaitan dengan Sufian. Isu Putus Tunang Netizen Salahkan Elfira Kerana High Maintenance Media Hiburan.

Benarkah Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Sudah Putus Tunang Entertainment Rojak Daily. Rupanya Elfira Loy punca Nazim Othman bercerai Bella dah putus dengan Sufian pergi hancur rumah tangga orang lain hmmm tulis Azif. Akhirnya Kita Ditemukan Bekas Kekasih Sufian Hadir Majlis Perkahwinan Elfira Loy Hiburan Mstar.

Ketika Majlis Bertunang Pun Saya Dah Tawar. Tidak tahan melihat pihak disebelah sana terus berkata-kata pengurus kepada Sufian dari Aries Music iaitu Mahadhir Mohamad tampil meminta mana-mana pihak tidak terus mengeruhkan lagi. Sufian Suhaimi Elfira Loy Putus Kerana Wang Hantaran.

PELAKON Elfira Loy menafikan dakwaan jejaka bernama Asyraff Mazlan merupakan punca ikatan pertunangannya putus dengan penyanyi Sufian suhaimi. Elfira Sufian Putus Tunang. Ibu Dedah Punca Elfira Dan Sufian Putus Tunang Mynewshub.

Klau bakal menantu menuduh ibu pompuan org ke3 punca kacau. March 16 2018. Berita penyanyi sufian suhaimi putus tunang dengan pelakon elfira loy.

Ahmad Sabri juga mengharapkan menerusi penjelasan tersebut tiada lagi berita atau spekulasi berkenaan hubungan Elfira dan Sufian dibangkitkan demi menjaga hati semua pihak. Pertunangan antara Sufian dan Efira pada pada Oktober tahun 2017 sempat viral menjadi perbincangan. Walaupun tali pertunangan Sufian Suhaimi dan Elfira Loy sudah berakhir namun peminat masih berteka-teki dan membuat spekulasi sendiri mengenai punca perpisahan mereka.

Nampaknya isu putus tunang di antara pelakon cantik Elfira Loy dan penyanyi yang sedang popular dengan lagu Di Matamu Sufian Suhaimi kembali hangat diperkatakan. Sumber Punca putus tunang dirahsiakan. Media hiburan tempatan yang digemparkan dengan spekulasi status pertunangan pelakon Elfira Loy dan penyanyi Sufian Suhaimi akhirnya terjawab selepas ibu pelakon wanita itu Filzah Yusoff mengesahkan hubungan anaknya dengan Suffian sudah putus kepada sebuah agensi berita hari ini.

Ibu Dedah Punca Elfira Dan Sufian Putus Tunang Mynewshub. Kali ini mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. Elfira Loy Dan Sufian Suhaimi Bertunang 6 Oktober Astro Awani.

Apabila mereka berdua telah becerai entah bagaimana nama pelakon comel Elfira Loy dikataakn sebagai punca perpisahan Nazim dan juga Bella. Ibu Dedah Punca Elfira Dan Sufian Putus Tunang Mynewshub. Kedua-dua mereka seperti sudah kelihatan boleh meneruskan kehidupan seperti biasa dan bekerja seperti biasa sekaligus melupakan apa yang berlaku.

Sejak daripada itu pelbagai spekulasi yang timbul termasuk dakwaan mengatakan Elfira adalah punca Sufian putus cinta bersama bekas kekasihnya. Tindakan Sufian Suhaimi yang memuat naik luahan hati dirinya sedih dan sukar untuk melepaskan orang tersayang menimbulkan pelbagai tanda-tanya serta spekulasi tentang status pertunangan beliau bersama Elfira. Apa Yang MeleTOP Episod 277Subscribe Astro MeleTOP httpbitlyytmeletopEpisod penuh MeleTOP di Astro Go httpbitlymeletophd.

Kontroversi putus tunang yang melanda Sufian Suhaimi dan Elfira Loy semakin kurang diperkatakan oleh netizen. Kami masing-masing reda dengan apa yang sudah tertulis dan sepakat meneruskan hubungan baik tanpa perlu bermusuh katanya akur.


Zizan Razak Beli Lamborghini Aventador Rm 2 Juta Wow Hebat Zizan Ni Kalau Betul Dia Beli Kereta Ini Memang Kaya Lamborghini Aventador Lamborghini Pengikut