Fasha dan Jejai selamat bernikah dalam satu majlis sederhana pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara di sini. Walaupun hubungan kami dihalang Saya dan Jejai terusberhubung sehinggalah pada tanggal 11 feb saya mengambil keputusan untuk tidak mahu meneruskan apa2 hubungan dengan Jejai lagi kerana terlalu tertekan.


Rumahtangga Fasha Sanda Retak Nora Danish Jadi Punca My Mediasemasa

Lafaz cerai dilakukan di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Tn.

Punca perceraian fasha jejai. Fasha Sandha Jejai Sah Bercerai Talak Satu by Budiey Thursday 21 January 2016 1009 am 118k Views Lafaz cerai dilakukan di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Tn. Fasha Sandha Jejai Cerai Talak Satu. Ramai tertanya-tanya kenapa berbuat demikian.

Fasha dan Jejai berkahwin pada 27 April 2012 serta dikurniakan dua cahaya mata Putra Rayfal 2 serta Putri Raysha Jemyma 1. Â Ada pihak yang mendakwa rumah tangga Fasha Sandha dan Jejai goyah selepas aktres itu dilihat mengunjungi sebuah pejabat agama. Bahagia selepas cerai fasha sandha tidak serik dengan perkahwinan.

Tweet Share Share Share Share Share. Pada upacara akad nikah yang dihadiri kira-kira 250 tetamu itu wakil keluarga Jejai yang kelihatan hanyalah bapanya sahaja sebaliknya ibu beliau iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah tidak berada pada majlis tersebut. - Perkahwinan pelakon Fasha Sandha dan suaminya Rizal Ashram Ramli yang turut dikenali sebagai Jejai berakhir di Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini apabila pasangan tersebut keluar dari kamar hakim dengan air mata yang berlinangan selepas talak dilafazkan oleh Jejai.

Punca Sebenar Fasha Sandha Bercerai Dengan Jejai. Pelakon Fasha Sandha menjadi tumpuan setelah membuat laporan polis ke atas Jejai bekas suaminya. Selepas bercerai talak satu dengan Jejai inilah perangai sebenar Fasha Sandha yang tak boleh ditandingi Nora Danish.

Fasha Jejai sah cerai talak satu Rumah tangga pelakon popular Fasha Sandha dan Jejai akhirnya terlerai selepas Jejai melafazkan penceraian di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan sebentar tadi. Nora Danish telah dilihat menghabiskan masa dengan datang ke sebuah kelab malam telah mencetuskan perbalahan di antara peminat Nora Danish. Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Hassan 32 memfailkan tuntutan cerai mengikut Seksyen 47 Akta Undang-undang Keluarga Islam 1984 Isnin lalu.

Nora Danish Punca Rumahtangga Fasha Sanda Jejai Bergolak Mungkin dari dulu Fasha pendamkan apa yang terbuku di hatinya yang hidup sebagai ibu tunggal kerana. Penceraian talak satu itu dilafazkan Jejai dan direkodkan Hakim Syarie Muhammad Abdul Karim Wahab dalam kamarnya kira-kira jam 3 petang. Menurut Fasha lagi dia sedih apabila dia dikaitkan sebagai punca perceraian Nora dan Rizal kerana ramai yang tidak tahu cerita sebenar yang berlaku.

Jejai pernah berkahwin dengan pelakon Nora Danish pada 20 Jun 2006 sebelum bercerai pada 10 Julai 2008 selepas dianugerahkan anak lelaki Putra Rayqal 7. Ibu Jejai Dedah Punca Sebenar Fasha Sandha Dan Jejai Bercerai Imam Masjid Dedah Punca Sebenar Pengantin Lelaki Ditumbuk KUALA LUMPUR - Susulan kes pengantin lelaki ditumbuk kerana tidak membayar baki wang hantaran. Kenapa Fasha Sandha Bercerai Dengan Jejai - 8 Foto baby Fasha Sandha dan Aidil Aisha namanya â News Tel - Fasha sandha akhirnya dedah perangai jejai dan keluarga.

Turut sama terhapus ialah pandangan orang ramai terhadap Fasha Sandha yang seringkali dituduh menjadi punca penceraian Jejai dan Nora Danish. Pada upacara akad nikah yang dihadiri kira-kira 250 tetamu itu wakil keluarga Jejai yang kelihatan hanyalah bapanya sahaja sebaliknya ibu beliau iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah tidak berada pada majlis tersebut. Fasha dan Rizal berkahwin pada 27 April 2012 serta dikurniakan dua cahaya mata Putra Rayfal 2 serta Putri Raysha Jemyma 1.

Post a Comment Subscribe to. Pelakon Nur Fasha Sandha Binti Hassan 32 atau lebih dikenali sebagai Fasha Sandha telah sah bercerai dengan Rizal Ashram Ramli 40 setelah melayari kehidupan bersama selama 4 tahun. A A-Print Email.

PERCERAIAN yang berlaku kata Fasha tidak bermaksud pasangan itu harus membenci antara satu sama lain. Kata Fasha lagi setelah hubungan mereka dihalang keluarga dia dan Rizal tetap berhubung antara satu sama lain. Luahan Hati Fasha Sandha Setelah Bercerai.

SEKALIPUN berlaku perpisahan antara dia dengan bekas suami namun itu bukan alasan untuk aktres Fasha Sandha membataskan kasih sayang Putra Rayfal Ramli 4 dan Putri Raysha Jemaima 3 dengan bapa mereka Rizal Ashram atau Jejai. Ini adalah penjelasan panjang lebar jelas dan padat daripada Jejai sendiri. Punca Sebenar Fasha Sandha Bercerai Dengan Jejai.

Pelakon Fasha Sandha dan juga suaminya Jejai telah pun disahkan bercerai semalam dan Fasha sendiri mengatakan keputusan untuk bercerai itu merupakan salah satu jalan terbaik untuk mereka berdua. Isu cerai dengan Fasha Sandha Ibu Jejai Sendiri Jawab Isu Tersebut Orang yang mula-mula membuka mulut mengenai kisah keretakan rumahtangga Fasha Sandha dan Jejai adalah Rina Katerina di mana dia mendedahkan bahawa kisah tersebut telah diketahui golongan VVIP. Ibu Jejai Tepis Gosip Beliau Punca Rumah Tangga Anaknya Dan Fasha Sandha Bergolak.

Pelakon Nur Fasha Sandha Hassan atau dikenali sebagai Fasha Sandha kiri kelihatan sebak ketika ditemuramah media selepas menghadiri kes penceraiannya di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur Jalan Duta. KUALA LUMPUR 20 Jan. Fasha Sandha Dedah Punca Buat Report Polis.

Rizal atau lebih mesra dengan panggilan Jejai berkata tuduhan demi tuduhan yang dilemparkan kepada Fasha membuatkan dia terpaksa membuka mulut bahawa perceraiannya dengan Nora Danish enam tahun lalu langsung tiada kaitan dengan Fasha. Selepas penceraian Fasha Sandha dan Jejai jarang kita mendengar kisah bekas suaminya dan perhubungan diri Fasha Sandha sama ada masih berkawan seperti biasa demi anak-anak. Fasha dan Jejai selamat bernikah dalam satu majlis sederhana pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara di sini.

Memetik laporan Sinar Harian penceraiaan talak satu yang dilafazkan oleh Jejai berkenaan direkodkan Hakim Syarie Muhammad Abdul Karim Wahab dalam kamarnya kira-kira jam 3 petang. Haji Muhammad Abdul Karim bin Wahab. Post Comments Atom Cloud Labels.

Sejak beberapa minggu lepas kisah  mengenai masalah rumah tangga Fasha Sandha dan suaminya Jejai cukup hangat diperkatakan. Orang menuduh saya punca penceraian Nora dan Jejai sedangkan orang tidak tahu cerita yang sebenar. Salah satu screen shot komen nora yang dikatakan menjadi punca konflik rumah tangga fasha dan jejai.

KUALA LUMPUR 20 JANUARY 2016. Fasha dan Jejai telah bernikah pada 27 April 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Rayfal yang berusia dua tahun dan Putri Raysha Jemyma yang berumur setahun. Sebenarnya Fasha sendiri menjelaskan bahawa apa yang dilakukannya itu sudah difikirkan sebaiknya dan hanya untuk melindungi dirinya.

Next Newer Post Previous Older Post. Jejai dilaporkan telah melafazkan cerai terhadap Fasha di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan sebentar tadi. Akhirnya tuan punya badan telah tampil untuk memberi penjelasan sekaligus menghilangkan segala persoalan yang bermain di minda orang ramai.

Saya akui pada masa itu sayalah punca perceraian itu bukannya Fasha. Melalui laopran BH Fasha Sandha dan juga Jejai dilihat menangis teresak-esak ketika meninggalkan mahkamah. NSTPMOHAMAD SHAHRIL BADRI SAALI.

Jejai pernah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Nora Danish pada 20 Jun 2006 sebelum bercerai pada 10 Julai 2008 selepas dianugerahkan seorang anak lelaki Putra Rayqal 7. Kemaskini Terkini 2012016.


Fasha Enggan Anak Anak Tahu Kisah Perceraian Dengan Jejai Astro Awani